斯诺克世锦赛 丁奥4:4暂平手 丙涛惜败小特

中华时报英国讯(隋天童   赵雪湄)伦敦时间七日晚,丁奥会拉开帷幕。不少球迷和专家同时认为,这将是本届比赛最为精彩的一场角逐。首场大赛旗鼓相当,未分伯仲,丁俊晖4-4战平奥沙利文。今天下午二点半(北京时间晚九点半)二人将继续进行第二阶段的对决……

Ronnie O’Sullivan and Ding Junhui shared the first eight frames of their Betfred World Championship second round clash to end 4-4 after the opening session.

另一位中国小将零零后颜丙涛,开局一度53领先,被上届世锦赛冠军特鲁姆普97反超,之后丙涛顽强搏击,一度战至11平,终不敌强大对手,1113惜败。小特拿到八强席位,率先挺进三轮,继续卫冕冠军之路……

Judd Trump’s defence of his Betfred World Championship title remained on track as he came through an immense battle against Yan Bingtao by a 13-11 scoreline.

素有魔王之称的三届世锦赛冠军马克塞尔比,13:12击败泰国小将诺庞桑坎姆。桑坎姆打得可圈可点,一度53领先,之后又追成12平,但塞尔比果真是魔力四射魔法无边,决胜盘单杆124分完成绝杀,晋级八强。

Mark Selby once again proved his calmness under pressure as he made a century in the deciding frame to beat Noppon Saengkham 13-12 in the second round of the Betfred World Championship.

另一个二进三轮的战场,二员老将杀的你死我活,难解难分。马克威廉姆斯与宾汉姆,棋逢对手,将遇良才,二位前世界冠军都使出了浑身解数,最后金左手1311击败宾汉姆,进入下一轮。他还冲火箭喊话:我要和你打,直接激起了丁俊晖的斗志……

Three-time Crucible king Mark Williams insisted that no one can question his ‘bottle’ after beating Stuart Bingham 13-11 in the second round of the Betfred World Championship

留下一個答复

請輸入你的評論!
請在這裡輸入你的名字